Charla en inglés: "Desvelando Irán". Biblioteca Pública de Albacete

21 January,  Unveiling Iran

Sebastián Bellón, a recently retired teacher, will give a talk about Iran based on a recent trip he made there. What he discovered is that the image of the country in the media does not reflect the real Iran you experience when you go there.

Visitors, regardless of their country of origin, are welcomed with open arms by the Iranians, who, apart from being friendly and hospitable, are eager to reestablish relations with the rest of the world.

As this talk has been designed as an activity for the English Reading Club at this BPE, although open to anybody who wishes to come, it will be given entirely in English.

21 de enero, 19:30. Desvelando Irán

Sebastián Bellón, profesor recientemente jubilado, ofrecerá una charla sobre Irán basada en un reciente viaje a este país. Allí pudo comprobar que la imagen que reflejan los medios de comunicación no se corresponde exactamente con el Irán que se puede conocer al visitarlo.

Los iraníes, amables y hospitalarios, reciben con los brazos abiertos a visitantes de cualquier procedencia, deseosos de restablecer relaciones con el resto del mundo.

Esta charla programada como una actividad del Club de lectura en Lengua Inglesa de la BPE, aunque abierta al público en general, será desarrollada íntegramente en inglés.